ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΝΟΤΗ ΜΑΡΙΑ


«Στη Βουλή η κατάργηση του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στην Ιεράπετρα»

Ο Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς κατέθεσε αναφορά σχετικά δημοσιεύματα του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στην Ιεράπετρα και της ιστοσελίδας www.creteplus.gr σχετικά με την κατάργηση του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στην Ιεράπετρα.

 Εκατοντάδες είναι οι φοιτητές-1000 περίπου στο σύνολο στα ΤΕΙ Αγίου Νικολάου και Ιεράπετρας- που κατάγονται από τον νομό Λασιθίου και μέχρι σήμερα συνεχίζουν κανονικά τις σπουδές τους στις συγκεκριμένες πόλεις.

Ωστόσο υπάρχει μεγάλη ανησυχία στην Ακαδημαϊκή κοινότητα ότι πολλοί θα είναι τελικά οι φοιτητές που θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους αφού η μεταφορά-απορρόφηση των σχολών τους στο Ηράκλειο, θα δημιουργήσει μεγάλα πρόσθετα έξοδα όπως είναι για παράδειγμα η ενοικίαση διαμερίσματος, και όποια άλλα έξοδα πληρώνει η οικογένειας ενός φοιτητή που δεν σπουδάζει στον τόπο του.

Στην εισαγωγική έκθεση, ως στρατηγικοί στόχοι του σχεδίου «Αθηνά» προβάλλονται η προώθηση της Επιστημονικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, η προώθηση της Έρευνας, και της Καινοτομίας, η σύνδεσή τους με την αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα καθώς και η ανάπτυξη ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού. Παρόλα αυτά μία από τις προτεινόμενες πολιτικές επίτευξης των παραπάνω στόχων είναι η επιχειρούμενη κατάργηση όλων των τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) και η συνακόλουθη απορρόφησή τους από τα τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Το σχέδιο νόμου «Αθηνά» διεκδικεί την παγκόσμια πρωτοτυπία στο να αποκλείσει από τον χώρο της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης την επιστήμη του Μάρκετινγκ ως διακριτό αντικείμενο σπουδών, την ίδια στιγμή που στο εξωτερικό η λειτουργία και η δημιουργία αυτοδύναμων τμημάτων Μάρκετινγκ συνιστούν το ακαδημαϊκά αυτονόητο. Στερείται, επίσης, επαγγελματικής αιτιολογίας καθώς αδυνατεί να αντιληφθεί ότι το Μάρκετινγκ αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών, ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού και απόκτησης συγκριτικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα κυρίως στην εποχή της οικονομικής κρίσης.

Το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ), ΤΕΙ Κρήτης είναι το μοναδικό τμήμα στην Ελλάδα που προσφέρει  κατεύθυνση Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, που συνιστά πρωτοπόρο κλάδο τεχνολογικής καινοτομίας στην επιστήμη του Μάρκετινγκ, με συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Τέλος καταστρέφει τα όνειρα και αγνοεί την πολύμοχθη προσπάθεια των φοιτητών να αποκτήσουν την επιστημονική κατάρτιση της επιλογής τους, που θα τους προσδώσει συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Στην Αναφορά ο Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς ζητάει απάντηση, ενέργειες και σχετική ενημέρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου