ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΥ


«Σε ότι με αφορά σχετικά με δημοσιευθέντα σενάρια υποψηφιότητας μου στο Δήμο Καλλιθέας με κοινή στήριξη από ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και ΝΔ, θέλω να διευκρινίσω, ότι αυτά βρίσκονται στη σφαίρα της φαντασίας, τέτοιο ζήτημα δεν υπάρχει ούτε κατ’ ελάχιστον, ούτε και έχω ποτέ συμμετάσχει σε παρόμοιους σχεδιασμούς και με κανένα τρόπο.

Ανήκω πολιτικά στους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, δραστηριοποιούμαι από την θέση του αναπληρωτή γραμματέα και μέλους της Διοικούσας Επιτροπής στα όργανα που έχω διορισθεί, και στην εκλογική περιφέρεια της Β’ Πειραιά.

Προτεραιότητες μου στους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ είναι η ουσιαστική συμβολή μου στην επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών του ιδρυτικού μας Συνεδρίου στο τέλος του ερχόμενου Απριλίου, η διεκπεραίωση των έργων που μου έχουν ανατεθεί και η ενεργή συμμετοχή μου στον πατριωτικό δημοκρατικό εθνικό αντιμνημονιακό αγώνα του κινήματος μας .

Θεωρώ δε, ότι δεν υπάρχει όχι μόνο στο πρόσωπο μου αλλά και σε κανένα άλλο, το περιθώριο και η προοπτική κομματικής συνεργασίας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και ΝΔ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου