ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Η ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ


«ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ, ΟΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ. ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ - ΓΛΑΣΤΡΑ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΙΚΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ»
 
«ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ;»


Ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, δίνει στη δημοσιότητα τα πλήρη πρακτικά της Βουλής, σχετιζόμενα με τις έντονες ενστάσεις που διατύπωσε ΚΑΙ χθες για το τρόπο λειτουργίας της Βουλής και το ρόλο των Βουλευτών.

Επίσης δίνει και το «ΛΙΝΚ» για την πλήρη ομιλία του. Το ΛΙΝΚ είναι:



ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: Κύριε Πρόεδρε, αναρωτιέμαι γιατί κάποιοι συνάδελφοι εξανίστανται εδώ μέσα. Επανειλημμένα έχω δηλώσει ότι αυτή η Βουλή είναι για τα μπάζα. Και το λέω και εδώ μέσα για να καταγραφεί στα Πρακτικά, γιατί πολλές φορές έχω μετατραπεί σε «Βουλευτή-μαριονέτα», σε «Βουλευτή γλάστρα». Όταν βλέπω να περνούν…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Καλαντζής): Κύριε Κουίκ, συγγνώμη που σας διακόπτω, αλλά γιατί παραμένετε τότε; Γιατί παραμένετε Βουλευτής;

ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: Για να μπορέσω να αλλάξω με τον τρόπο που μπορώ το σύστημα. Έχω κάνει επανειλημμένα.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Καλαντζής): Όποιο χώμα και να αλλάξετε σε μια γλάστρα, γλάστρα θα μείνει. Εάν αλλάξετε χώμα…

ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: Σας παρακαλώ πολύ!

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Καλαντζής): Και εγώ σας παρακαλώ! Δεν μπορείτε να το λέτε αυτό. Προσβάλλετε όλους τους Βουλευτές.

ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: Σας παρακαλώ πάρα πολύ! Εσείς τη δουλειά σας και εγώ τη δική μου.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Καλαντζής): Ναι, αλλά δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι.

ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: Εσείς τη δουλειά σας και εγώ τη δική μου.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Καλαντζής): Δεν μπορεί να είναι γλάστρες όλη η Βουλή.

ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: Εμάς τους Βουλευτές της Αντιπολίτευσης μας έχετε καταντήσει «Βουλευτές - γλάστρα» με τις πράξεις…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Καλαντζής): Σας παρακαλώ πάρα πολύ!

ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: …νομοθετικού περιεχομένου τις οποίες ανέχεστε, τη μία μετά την άλλη, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να τις υπογράφει, ο πρώην κοινοβουλευτικός ανήρ να υπογράφει τη μία πράξη νομοθετικού περιεχομένου πίσω από την άλλη! Τα έχω πει από αυτή τη Βουλή πολλές φορές και όλοι έχετε σιωπήσει. Όλοι!

Επίσης, έχετε σιωπήσει, κύριε Πρόεδρε και στο άλλο που έχω πει, ότι δεν γίνεται να προχωρούν νομοσχέδια με προεδρικά διατάγματα, την ώρα που πραγματικά βυθίζετε τη χώρα.

Έχω ρωτήσει από το Βήμα της Βουλής όσον αφορά το Σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» -αλλά κανείς δεν απάντησε - γιατί δεν το φέρατε με κανονικό νομοθέτημα να το συζητήσουμε και το πάτε με προεδρικό διάταγμα. Και αυτό το έχω πει ξανά. Μπορείτε να κοιτάξετε τα Πρακτικά. Δεν λέω κάτι καινούργιο σήμερα. Όμως, αν το φέρνατε με κανονικό νομοθέτημα, θα το καταψήφιζαν και δικοί σας Βουλευτές, Βουλευτές της Συγκυβέρνησης. Αυτό είναι κάτι που ξέρετε. Αυτό εννοώ, λοιπόν.

Είμαστε περήφανοι επειδή με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου πρέπει να ενωθούν με τον Οργανισμό Ύδρευσης και Αποχέτευσης ενός νησιού και οι υπόλοιποι δήμοι; Τόσο επείγον είναι αυτό, για να έρθει με πράξη νομοθετικού περιεχομένου; Σας ερωτώ! Άρα, γίνομαι διακοσμητικός ή όχι; Έχω λόγο ή όχι; Αυτό εννοώ, κύριε Πρόεδρε! Πάνω σ’ αυτό το θέμα εξανίσταμαι.

Και βεβαίως σας θυμίζω τι έχει γίνει κατά καιρούς εδώ με διάφορες μεθοδεύσεις για να περάσουν ή να μην περάσουν τροπολογίες. Θυμάστε εκείνη τη νύχτα του ΤΑΙΠΕΔ, αλλά και τώρα πρόσφατα τις αντισυνταγματικότητες και τις ονομαστικές ψηφοφορίες.

Ξέρετε κάτι; Κάποτε είχε ακουστεί το «Βυθίσατε το Χόρα». Και τώρα το μόνο σύνθημα που ακούγεται είναι το «Βυθίσατε τη χώρα», «βυθίσατε τους μισθούς», «βυθίσατε τις συντάξεις» ως Συγκυβέρνηση.

Θέλω να θέσω και κάτι ακόμα. Έχω επίσης πει σε σχέση με το πως λειτουργεί αυτό το Κοινοβούλιο και είχε υποσχεθεί ο Πρόεδρος της Βουλής ο κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης, όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του, ότι θα προχωρήσει τάχιστα στις αλλαγές των Κανονισμών. Δεν μπορεί να λειτουργούμε έτσι. Δεν γίνεται.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτού)

Κύριε Πρόεδρε, θα σας παρακαλούσα να μου δώσετε τα δύο λεπτά.

Σήμερα ήρθε από την άλλη άκρη του κόσμου ένας από τους διαπρεπέστερους ακαδημαϊκούς από την Αυστραλία, ο δόκτωρ Γκάρι Μπάνξ, συνεδρίασαν μεικτά τέσσερις επιτροπές της Βουλής για να τον ακούσουμε τι μεταρρυθμίσεις, ο ίδιος, ως σύμβουλος της αυστραλιανής κυβέρνησης, έκανε σε αυτήν την τεράστια χώρα.

Ήρθε, λοιπόν, για πρώτη φορά ένας μη Ράιχενμπαχ, μη Όλι Ρεν, μη δεν ξέρω ποιος άλλος, για να μας πει πέντε κουβέντες και εκεί τώρα είχαμε Ολομέλεια, είχαμε ονομαστική, διακόψαμε, τον πήγαμε στο καφενείο, τον ξαναφέραμε πάλι πίσω, η Πρέσβης της Αυστραλίας αναγκάστηκε να φύγει. Πολύ ωραία εικόνα.

Αλλά, όσο θα συνεχίζουμε να έχουμε ταυτόχρονες συνεδριάσεις Ολομέλειας και Επιτροπών, δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας.

Ούτε καν το παράδειγμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου δεν ακολουθείτε, μία εβδομάδα επιτροπές, μία εβδομάδα ολομέλεια, για να μπορούμε πραγματικά να κάνουμε τη δουλειά μας.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ: Σωστό αυτό.

ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ: Αυτά τα ολίγα.

Λυπάμαι αν ανέβηκαν οι τόνοι.

Αλλά ξέρετε κάτι; Η δική μου η δουλειά δεν ήταν ακόμη και ως δημοσιογράφος να είμαι αρεστός, θα έπρεπε να κάνω την κριτική μου στην εξουσία. Και αυτό κάνω και τώρα. Γιατί εξουσία είστε εσείς μεν, αλλά με μία προϋπόθεση, ότι θα πρέπει επιτέλους να μπουν εκείνες οι συνταγματικές αλλά και βουλευτικές διατάξεις, εννοώ κοινοβουλευτικές διατάξεις, οι οποίες θα δίνουν το περιθώριο και η Αντιπολίτευση να μπορεί παίζει έναν ουσιαστικό ρόλο απέναντι στον Έλληνα πολίτη.

Και δεν είναι σχήμα λόγου αυτό το οποίο μου λένε όλοι όπου πηγαίνω «Μα, γιατί κάθεστε μέσα στη Βουλή;». Προσπαθώ να εξηγήσω, αλλά ο κόσμος είναι απογοητευμένος, γιατί βλέπει πως παίζεται το παιχνίδι.

Σας ευχαριστώ πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου