ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

ΣΤΙΣ ΕΠΕΤΕΙΑΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ


«ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ. Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΗΤΟ ΔΝΤ»

«ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ, ΘΑ ΤΟ ΠΩ. ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΦΡΑΓΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ»

Στις επίσημες εκδηλώσεις στην Κέρκυρα για τη σημερινή (21/5/2013) επέτειο της Ένωσης των Ιονίων Νήσων με την Ελλάδα παραβρέθηκε ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, ο οποίος έχει το νησί υπό τη βουλευτική του εποπτεία.

Μετά τη Δοξολογία, ο Τέρενς Κουίκ κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο των Επτανήσων και στη συνέχεια απομακρύνθηκε μαζί με τους Πολιτευτές και τους Συντονιστές του Κινήματος από την εξέδρα των επισήμων και παρακολούθησε την παρέλαση μαζί με τους Κερκυραίους πολίτες.

Λίγο πριν την αναχώρησή του από την Κέρκυρα για την Ηγουμενίτσα (προκειμένου να συνεχίσει την επταήμερη περιοδεία του) ο Βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ απάντησε σε ερωτήσεις της ΕΡΤ λέγοντας τα εξής:

«Είναι μία ιδιαίτερη μέρα αυτή για τα Επτάνησα και το θεωρώ εξαιρετικά τιμητικό που τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής της Κέρκυρας μου ζήτησαν να έρθω να εκπροσωπήσω το Κίνημα στις εδώ εκδηλώσεις.

Ερ: Αποδέχεσθε την άποψη της κυβέρνησης ότι τελειώνει η περίοδος της ύφεσης και μπαίνουμε σε καλύτερες μέρες;

Απ: Σε καμία περίπτωση. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ επιμένουμε ότι η συνταγή είναι λάθος, κάτι το οποίο έχει παραδεχθεί και το μισητό ΔΝΤ.

Ερ: Γιατί παραιτηθήκατε από Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος;

Απ: Παρακαλώ διαβάστε την επιστολή που έστειλα στο Πρόεδρο του Κινήματος. Εγκατέλειψα ένα θεσμικό ρόλο που σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορώ ως Βουλευτής Επικρατείας και ως Τομεάρχης να μιλάω στη Βουλή. Εξάλλου, έχω και 19 Περιφέρειες υπό την εποπτεία μου και με ικανοποιεί ιδιαίτερα να μπορώ να τρέχω κοντά στους Πολιτευτές και τα μέλη των τοπικών Συντονιστικών κάνοντας πράξη αυτό που ορκίστηκα στα παιδιά μου και την Πατρίδα. Γιατί αυτά με ενδιαφέρουν πάνω απ’ όλα.

Ερ: Μιλάτε με τον Πρόεδρο;

Απ: Του μίλησα χθες.

Ερ: Μήπως δεν θέλετε να μας πείτε τους λόγους της παραίτησης;

Απ: Στη ζωή μου δεν με φίμωσε κανένας. Όπως είχα την ελευθερία του λόγου και της σκέψης όταν δημοσιογραφούσα, αντιλαμβάνεσθε ότι κανένας δεν θα μου βάλει φραγή και τώρα που είμαι στην πολιτική.

Σήμερα δεν έχω να πω κάτι. Αν προκύψει κάτι αύριο ή στο μέλλον μην αμφιβάλλετε ότι θα το πω». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου