ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ-ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ


«Επιτέλους μέχρι πότε θα υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας ;;»

«Στην ερώτησή μου προς τον κ. Υπουργό Εξωτερικών «Ποια είναι η πρόταση της Ελληνικής πλευράς για την ονομασία του κρατιδίου των Σκοπίων;»  το Blog taxalia μου απάντησε ότι «ξιφουλκούμε εναντίον του Σαμαρά, λες και ο Σαμαράς έγραψε το Σύνταγμα των Σκοπίων».

 Στην ερώτησή μου «Έχει υπ’ όψη της η Κυβέρνηση, ότι από το 2008 οι Σκοπιανοί κυκλοφορούν χάρτες που απεικονίζουν ως ενιαίο κράτος τα Σκόπια με τη Μακεδονία μας που φθάνει μέχρι τη Θράκη, την οποία μάλιστα θεωρούν ανεξάρτητο κράτος; Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, οι χάρτες αυτοί εκτυπώθηκαν από ίδρυμα του κ. Σόρος, ο οποίος έχει ήδη έρθει στην Ελλάδα και καταβάλλει προσπάθειες με διάφορα μέσα να επηρεάσει τους Έλληνες, μέσω διαφόρων Μ.Κ.Ο., ώστε να αποδεχθούν τις άνομες επιδιώξεις του. Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί για να ματαιώσετε τις επιδιώξεις του κ. Σόρος και των Σκοπιανών;» το Blog taxalia μου απάντησε ότι «Ούτε λέξη για τους περιέργους του ΣΥΡΙΖΑ –στο βάθος του μυαλού η μελλοντική συστέγαση γαρ».

Τέλος στην ερώτησή μου «Αντί της πρότασης για υπογραφή «Μνημονίου Κατανόησης» μεταξύ Ελλάδας-Σκοπίων, γιατί δεν καταγγέλλετε την Ενδιάμεση Συμφωνία, τη στιγμή που οι Σκοπιανοί αναμφισβήτητα μας προκαλούν συνεχώς, καθώς καπηλεύονται την Ιστορία μας και τον Πολιτισμό μας, διατεινόμενοι με κάθε μέσο και τρόπο ότι είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και επιμένοντας στον αλυτρωτισμό τους;» το Blog taxalia μου απάντησε ότι «Λες και αν φωνάξουμε δυνατά «δεν παραδίδουμε το όνομα», θα σταματήσουν οι Αμερικανοί ή οι Ρώσοι να τους λένε Μακεδόνες! Έλεος πια με τους πατριδέμπορους».

Κατόπιν αυτών είναι πιο καθαρό και από ξεκάθαρο, ότι το θέμα της ονοματοδοσίας των Σκοπίων έχει ξεπουληθεί και ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ «Η ΓΙΑΓΙΑ» ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ. ΚΑΙ ΝΑΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ «ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου